Storypower: verhalen die je organisatie veranderen

door Marcel Nanning | Last Updated:   22 maart 2013

Tags: ,

Storypower is het nieuwste praktijkboek voor communicatie en verandermanagement door de Adformatie Groep

Vanaf vandaag is Storypower, de nieuwste uitgave van Adformatie Groep, verkrijgbaar in de boekhandels. Auteur Annet Scheringa deelt haar ervaring als expert organizational storytelling, procesbegeleider, trainer en speechschrijver. Met als resultaat: een boek vol verhalen en praktijkcases met een mooie theoretische basis, voor verandermanagers, communicatieprofessionals en wie dat worden wil. Storypower – verhalen die je organisatie veranderen, laat precies zien hoe eenzaamheid aan de top en weerstand op de werkvloer te voorkomen zijn bij organisatieverandering. Het geeft (verander) managers en communicatieprofessionals een instrument in handen om samen stevig te sturen op communicatie als kritische succesfactor.

Annet Scheringa: ‘De kracht van het storytellingmodel voor verandercommunicatie is dat het laat zien wie wanneer en op welke manier in the lead is, hoe verandermanager en communicatieprofessional elkaar in hun rol kunnen versterken en hoe zij door verhalen te vertellen of te verzamelen een aantal veel voorkomende belemmeringen en worstelingen kunnen voorkomen’.

Vakprofessionals over Storypower: “Een boek voor professionals door een professional; een mooie bijdrage aan ons vakgebied.”  – Prof. Dr. Léon de Caluwé.

“Een prachtig boek over storytelling als precisie-instrument in organisatieverandering.” – Emeritus-hoogleraar Betteke van Ruler.

Meer informatie en bestellen Storypower (ISBN 9789491560354) is te bestellen via adformatiegroep.nl/shop. Prijs €32,50 (incl. BTW). Gratis verzending binnen Nederland

 

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.