customer experience

Op zoek naar een groot bereik in korte tijd? Overweeg buitenreclame!

Op zoek naar een groot bereik in korte tijd? Overweeg buitenreclame!

Op zoek naar een groot bereik in korte tijd? Overweeg buitenreclame! Je maakt impact én biedt een omnichannel ervaring! Lees onze tips!

Een persona maken: zo pak je dat aan

Een persona maken: zo pak je dat aan

Een persona maken helpt je daarbij. Je gaat alle beschikbare informatie over jouw ideale klant verzamelen, nieuwe informatie ophalen

Met deze drie tips word je een meer datagerichte B2B organisatie!

Met deze drie tips word je een meer datagerichte B2B organisatie!

Hoe zorg je voor een datagerichte b2b organisatie met een positief koopproces en zo weinig persoonlijke interactie-momenten?

Frictieloze funnels: de sleutel voor meer omzet

Frictieloze funnels: de sleutel voor meer omzet

In dit artikel duiken we in de wereld van snelle funnels en geven we tips om jouw funnel te laten vlammen!

5 tips voor fabrikanten voor een betere digitale klantreis (met voorbeelden)

5 tips voor fabrikanten voor een betere digitale klantreis (met voorbeelden)

5 tips voor fabrikanten om de digitale klantreis te verbeteren (met voorbeelden). Ppersonalisatie, integratie en meer!

Het effect van goodiebags bij online evenementen

Het effect van goodiebags bij online evenementen

Het effect van goodiebags bij online evenementen inclusief tips en voorbeelden voor jouw online event.

5 tips om je bedrijf een professionele uitstraling te geven

5 tips om je bedrijf een professionele uitstraling te geven

Dat een professionele uitstraling je de nodige voordelen als bedrijf oplevert behoeft geen verder uitleg. Maar hoe zorg je daar nu eigenlijk voor?

CLV: hoe bereken je de klantwaarde in B2B?

CLV: hoe bereken je de klantwaarde in B2B?

wat is 'customer lifetime value'? Hoe bereken je deze CLV in de B2B-markt? Welke klantwaardes zijn er behalve geld? En hoe bereken je die?

Waarom adverteerders steeds vaker games als marketingtool inzetten

Waarom adverteerders steeds vaker games als marketingtool inzetten

Wat zijn de succesfactoren die games nu zo aantrekkelijk maken bij adverteerders en marketeers?

Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep?

Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep?

Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep? ✅Lees meer over de ‘wet van zeven contactmomenten’ en trek jouw doelgroep over de streep. Lest go!

In 9 stappen naar de ideale klantreis

In 9 stappen naar de ideale klantreis

De reis van oriëntatie naar aankoop is een hele andere weg geworden. Hoe ga je in 9 stappen naar de ideale klantreis?

Maak uw klanten happy in de buyer journey

Maak uw klanten happy in de buyer journey

De hoogste tijd dus voor een blog over de buyer journey waar (online) marketeers en ondernemers hun voordeel mee kunnen doen.

Klanten verleiden met buyer personas, hoe doe je dat?

Klanten verleiden met buyer personas, hoe doe je dat?

Wat is een Buyer Persona en hoe zet je ze op? Tips en adviezen voor goede Buyer Persona's in business-to-business.

Heeft de B2B-onderneming de slag om de klantbeleving gemist?

Heeft de B2B-onderneming de slag om de klantbeleving gemist?

“De klantbeleving is de afgelopen jaren steeds complexer geworden, in zowel business-to-consumer als business-to-business."