Posts in category

customer experience


bedrijfsuitstraling afbeelding

Dat een professionele uitstraling je de nodige voordelen als bedrijf oplevert behoeft geen verder uitleg. Maar hoe zorg je daar nu eigenlijk voor? We geven je een aantal tips. 1. Voer een herkenbare huisstijl consistent door Het consistent doorvoeren van je huisstijl kan enorm bijdragen aan een professionele uitstraling. Maar wat valt er nu eigenlijk …

Customer Life Cycle

In de meeste business-to-businessbedrijven krijgen klanten niet de aandacht die ze verdienen. ‘Waardeloze’ klanten krijgen veel te veel aandacht, waardevolle klanten vaak te weinig. Het is dus goed om je aandacht eerlijk te verdelen, naar waarde. Maar moet je bij het verdelen van je aandacht dan alleen maar kijken naar de winst van nu? Bij …

game marketing

Van traditionele video games tot Virtual Reality, van online games tot eSports. De gamesindustrie onderging de voorbije jaren tal van ontwikkelingen, zoals het ontstaan van Augmented Reality en het live streamen van games. Deze evoluties legden zowel de gebruikers als de bedrijven geen windeieren. De spelers konden een eigen brand uitbouwen, terwijl bedrijven meer konden …

Buyer Journey

Een nieuwe webshop of dienst online lanceren en voor je het weet vliegen de bestellingen of contactaanvragen je om de oren. Klinkt te mooi om waar te zijn en is het meestal ook. Zomaar een website in de lucht gooien en als een kip zonder kop van start gaan geeft zelden het juiste resultaat. Je …

b2b customer journey

Het gedrag van klanten is de afgelopen tien jaar enorm veranderd. Het is niet meer te voorspellen met de klassieke marketingfunnel. De reis van oriëntatie naar aankoop is een hele andere weg geworden. De blogpost ‘Wat zijn buyer persona’s en hoe ontwikkel je ze’ beschreef de voordelen van buyer persona’s. Je leest nu deel 3 in de …