Berichten in categorie

customer experience


persona maken

Door Stefanie Kokee van Hallo Blauw Jouw dienstverlening, traject of online cursus lost de problemen op van jouw doelgroep. Maar weet jij wie jouw doelgroep is? Een vage beschrijving zoals alle ‘MKB bedrijven’ of ‘mannen tussen de 25 en 45’ is een eerste stap, maar is niet voldoende. Wil jij je product aan de man …

productiebedrijf experience

De klantreis of customer experience heeft een belangrijkere rol gekregen in de visie van b2b-organisaties. Vooral Dienstverleners, ICT-bedrijven en Groothandels zijn hier zeer actief mee. Er zijn echter ook steeds meer productiebedrijven die meer aandacht hebben voor de optimalisatie van de klantreis. Customer Experience of klantreis is terminologie die we vooral kennen van grotere organisaties …

goodiebag effect

Door de coronapandemie hebben live evenementen plaatsgemaakt voor online evenementen. Medio 2020 steeg het aantal online events explosief. Eventplatform Eventbright zag een toename in online evenementen van meer dan 2000% t.o.v. 2019 (bron). Voorlopig zullen we nog veel online meetings en online evenementen blijven zien. Ook na de coronapandemie zal dit een vorm blijven die …

bedrijfsuitstraling afbeelding

Dat een professionele uitstraling je de nodige voordelen als bedrijf oplevert behoeft geen verder uitleg. Maar hoe zorg je daar nu eigenlijk voor? We geven je een aantal tips. 1. Voer een herkenbare huisstijl consistent door Het consistent doorvoeren van je huisstijl kan enorm bijdragen aan een professionele uitstraling. Maar wat valt er nu eigenlijk …

Customer Life Cycle

In de meeste business-to-businessbedrijven krijgen klanten niet de aandacht die ze verdienen. ‘Waardeloze’ klanten krijgen veel te veel aandacht, waardevolle klanten vaak te weinig. Het is dus goed om je aandacht eerlijk te verdelen, naar waarde. Maar moet je bij het verdelen van je aandacht dan alleen maar kijken naar de winst van nu? Bij …