Berichten in categorie

AI

Artificial Intelligence of AI is niet meer weg te denken uit het leven van de B2B marketeer. Welke kansen liggen er in b2b marketing als je kijkt naar de ontwikkelingen in Chatbots, Business Intelligence, Spraakbesturing en Personal Assistants? Hoe gaat kunstmatige intelligentie ons helpen te werken aan ons merk, leads te genereren en de klant meer centraal te zetten?

artificial intelligence offerte software

Offorte maakt het schrijven van offertes makkelijker met een nieuwe tool die artificial intelligence gebruikt om te helpen bij je offerteteksten. De nieuwe tool schrijft teksten en variaties voor je op basis van een klein beetje menselijke input. Zo schrijf je eenvoudig bedrijfs-, product- en dienstomschrijvingen en kun je teksten laten herschrijven. Gebruik het systeem …

ai chatbot

Chatbots en AI chatbots zijn enorm in opkomst. Vanaf begin 2000 zijn chattools in verschillende vormen te vinden op websites en telefoons. We spreken nu meer over conversational marketing of conversational ai. Daarbij draait het om het automatiseren van het klantcontact voor marketing- en service doeleinden. Machine learning en AI spelen daarin een groeiende rol …

game marketing

Van traditionele video games tot Virtual Reality, van online games tot eSports. De gamesindustrie onderging de voorbije jaren tal van ontwikkelingen, zoals het ontstaan van Augmented Reality en het live streamen van games. Deze evoluties legden zowel de gebruikers als de bedrijven geen windeieren. De spelers konden een eigen brand uitbouwen, terwijl bedrijven meer konden …

voice b2b

Voice search is een begrip dat je de laatste tijd ongetwijfeld een paar keer hebt gehoord. Misschien heb je wel een aantal artikelen gelezen over voice search. Maar wat is het nou precies? En wat doen voice search gebruikers precies? Moet jij ook iets met voice search gaan doen? En hoe belangrijk is voice search …

roi chatbots b2b marketing

Door Ruud Moors Slimme spraakassistenten en digitale mogelijkheden voor live chat spelen weldra een invloedrijke rol op consumenten in business-to-consumer én business-to-business. Marketeers kunnen zich niet permitteren deze innovatieve ontwikkelingen te negeren. ‘Voice Marketing & Chat in 1 Day’ is hét evenement voor iedereen die meer wil weten over de mogelijkheden van het toepassen van voice …