Interview
“In B2B-marketing moet je onderaan de Sales funnel beginnen”
“Ik vind B2C-marketing vaak zo schreeuwerig, in de B2B-markt mag je mensen professioneel aanspreken. Mensen zoals jij, die je zo goed mogelijk probeert te helpen. Als bedrijven je klant zijn, wil je zorgen dat ze terugverdienen wat ze van je kopen.” Daan Mourik is B2B Content Strategy Manager bij T-Mobile, hij probeert B2B-marketing daar zo …
“We maken onze marketing persoonlijk, van B2B naar H2H”
“Ik heb altijd in een industriële omgeving de marketing gedaan. In het begin vond ik het niet sexy, maar tijdens mijn stage ontdekte ik dat het juist een grotere uitdaging is en je in deze markt erg creatief moet zijn. Ik doe het nu 15 jaar en vind het heel leuk: als het werkt, werkt …
Mascha Borsboom: “Leuk dat LinkedIn, maar gevonden worden via Google is belangrijker”
“We krijgen steeds meer reacties op onze content, je merkt dat onze zichtbaarheid steeds groter wordt. Ook vakbladen weten ons steeds beter te vinden en vragen of ze content mogen lenen. Soms stelen ze zelfs stukken, maar dat zien we maar als compliment haha.” Mascha Borsboom is Content Specialist bij technisch groothandel Imbema. Ze heeft …
Tamara Sanders: “De beste B2B content komt uit de praktijk”
“B2B marketing vind ik interessanter, omdat het ingewikkelder is. Het gaat meer om de medewerker, we zijn als BDO daarom ook vooral op zoek naar de menselijke kant achter het merk. We zijn een kennisorganisatie en dienstverlener en we ‘verkopen mensen’.” Tamara Sanders is Manager Digital Marketing bij BDO Accounts & Adviseurs, ze is erg …