Interview

Inspirerende business interviews voor b2b marketeers met ondernemers, marketeers en vakidioten.

De b2b marketeer als dirigent van Artificial Intelligence

De b2b marketeer als dirigent van Artificial Intelligence

Artificial intelligence in B2B zweeft door de business en krijgt langzaam voetjes aan de grond. Hoe staat het nu met de ontwikkelingen van AI in Nederland?

Waarom je in 2023 een community manager wilt hebben

Waarom je in 2023 een community manager wilt hebben

Waarom je in 2023 een community manager wilt hebben; uitleg, tips voor een sterke community voor jouw organisatie

“In B2B-marketing moet je onderaan de Sales funnel beginnen”

“In B2B-marketing moet je onderaan de Sales funnel beginnen”

in de B2B-markt mag je mensen professioneel aanspreken. Mensen zoals jij, die je zo goed mogelijk probeert te helpen.

“We maken onze marketing persoonlijk, van B2B naar H2H”

“We maken onze marketing persoonlijk, van B2B naar H2H”

Marijke Vreugdenhil is Marketing Specialist bij industrieel toeleverancier MAG45, ze probeert B2B-marketing naar een hoger niveau te tillen

Mascha Borsboom: “Leuk dat LinkedIn, maar gevonden worden via Google is belangrijker”

Mascha Borsboom: “Leuk dat LinkedIn, maar gevonden worden via Google is belangrijker”

Mascha Borsboom is Content Specialist bij technisch groothandel Imbema. Ze heeft de b2b marketing van haar bedrijf flink zien veranderen richting content marketing.

Interview: B2B Marketeer Marlene Dekkers over 75 LinkedIn video’s

Interview: B2B Marketeer Marlene Dekkers over 75 LinkedIn video’s

Interview: B2B Marketeer Marlene Dekkers over 75 LinkedIn-video's..en wat ze daar van heeft geleerd!

Tamara Sanders: “De beste B2B content komt uit de praktijk”

Tamara Sanders: “De beste B2B content komt uit de praktijk”

Willem de Vries: “Marketing in B2B is pure marketing”

Willem de Vries: “Marketing in B2B is pure marketing”

Patrick van Zandwijk: “Kennis delen is de sleutel tot het groeien van je B2B-bedrijf”

Patrick van Zandwijk: “Kennis delen is de sleutel tot het groeien van je B2B-bedrijf”

“Ik vind B2B-marketing uitdagender, B2C-marketing is toch wat 'makkelijk'. Rond B2B-marketing zit veel meer complexiteit.”

Rex Vermeulen: “Ik ben voor mijn B2B opdrachtgevers de stem van de klant”

Rex Vermeulen: “Ik ben voor mijn B2B opdrachtgevers de stem van de klant”

“Ik vind B2B marketing ongelofelijk interessant, je kunt je veel beter inleven in je klant.

Interview | De status van Online Marketing in B2B op dit moment

Interview | De status van Online Marketing in B2B op dit moment

Account-based marketing guru, Christopher Engman: “Het draait allemaal om het sluiten van mega deals”

Account-based marketing guru, Christopher Engman: “Het draait allemaal om het sluiten van mega deals”

Volgens Engman gaat het bij mega deals over het combineren van sales- en marketingtechnieken. . Soms noem ik ABM dus ook wel key account marketing.”

Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories

Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories

Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories

Interview | Bart Strijker van Jelba over B2B e-commerce en B2B leadgeneratie

Interview | Bart Strijker van Jelba over B2B e-commerce en B2B leadgeneratie

Interview | Bart Strijker van Jelba over B2B e-commerce en B2B leadgeneratie

Interview | CEO Bruynzeel Storage Group over klantgericht werken en nieuwe Marketing

Interview | CEO Bruynzeel Storage Group over klantgericht werken en nieuwe Marketing

Interview | Igor la Vos, CEO Bruynzeel Storage Group BV over klantgericht werken en nieuwe Marketing. Marketing Automation, samenwerking en klantcampagnes

Interview | Martijn Arets over de Crowd Expedition

Interview | Martijn Arets over de Crowd Expedition

crowd expedition

Interview met Martijn Arets; inspirator, ondernemer en schrijver van Brand Expedition

Interview met Martijn Arets; inspirator, ondernemer en schrijver van Brand Expedition

Brand expedition