Marketing Automation
10 tools die het leven van elke marketeer makkelijker maken
Marketing is een geweldig vak. Het biedt de mogelijkheid om eindeloos creatief te zijn en is altijd in ontwikkeling. Elk jaar worden er tientallen nieuwe tools ontwikkeld, terwijl trends en mogelijkheden razendsnel mee veranderen. ChiefMartec maakt jaarlijks een overzicht van de belangrijkste marketing gerelateerde tools, verdeeld in categorieën zoals advertising, content en management. De aantallen …
5 B2B sales trends tweede helft 2020
Verkopen is moeilijk en het zal er voorlopig ook niet makkelijker op worden. Tegenwoordig is de markt steeds gunstiger aan het worden voor de koper. De consument heeft toegang tot enorme hoeveelheden informatie. Ga zelf maar na; je gebruikt vast wel eens de diverse online kanalen om een weloverwogen aankoopbeslissing te maken, zónder dat hier …
Spotler lanceert nieuw product: leadgeneratie en e-mail marketing automation in 1 oplossing!
E-mail marketing automation specialist Spotler heeft een nieuwe oplossing aan het productportfolio toegevoegd: Spotler B2B. In dit product komen e-mail marketing automation en leadgeneratie software samen. Zo worden B2B-organisaties in staat gesteld om naast het versturen van nieuwsbrieven, het inzetten van event driven (nurturing) campagnes ook van anonieme bezoekers mooie leads te maken. Succesvolle e-mail …
ActiveCampaign Review, breed inzetbare marketing software voor een vriendelijke prijs!
Een ActiveCampaign review staat al een tijdje op mijn lijstje. Dit is een snelgroeiende marketing tool waar ik heel veel over hoor in mijn omgeving. Marketeers zijn vaak enthousiast over deze Marketing Automation, e-mail marketing en CRM tool. Want dat is het; een gebruiksvriendelijke alleskunner tegen een prettige prijs. Dat vraagt om enige toelichting…? De …
Hoe kies je een marketing automation oplossing?
Als B2B marketeer maak je gebruik van allerlei marketing technology oplossingen en waarschijnlijk ook van marketing automation software. En als je dat nog niet doet, dan zul je dat waarschijnlijk het komende jaar overwegen. De uitgaven aan marketing automation zullen volgens Forrester Research de komende jaren nog verdubbelen. Dat betekent dat veel B2B marketeers het …