Berichten in categorie

Marketing Automation

Alles over Marketing Automation; CRM, E-mailmarketing, Campagne Management, Marketing Analytics, Marketing Automation Trends, Lead Nurchering and more. Marketing automation blogs en artikelen vind je hier.

boekhoudprogramma voor het mkb

Elke onderneming of zelfstandige is verplicht op een nette en zorgvuldige manier administratief bij te houden wat er financieel gebeurt. De verplichting vanuit de overheid is dat bedrijven en zelfstandigen hun administratie 7 jaar moeten bewaren. Sommige gegevens zelfs 10 jaar. Tegenwoordig wordt daarvoor handig gebruik gemaakt van boekhoudprogramma’s. Steeds meer boekhoudprogramma’s bieden ook sales- …

wat is activecampaign

Het woord ActiveCampaign komt je misschien bekend voor. Dat kan kloppen want deze marketing automation & CRM tool neemt enorm toe in populariteit. In 2020 haalde het bedrijf nog een groeikapitaal op van 100 miljoen dollar. Bedrijven stappen over van MailChimp en SendinBlue om gebruik te gaan maken van ActiveCampaign. Daarom tijd voor een uitgebreide …

feedly head img marketing tools

Marketing is een geweldig vak. Het biedt de mogelijkheid om eindeloos creatief te zijn en is altijd in ontwikkeling. Elk jaar worden er tientallen nieuwe tools ontwikkeld, terwijl trends en mogelijkheden razendsnel mee veranderen.  ChiefMartec maakt jaarlijks een overzicht van de belangrijkste marketing gerelateerde tools, verdeeld in categorieën zoals advertising, content en management. De aantallen …

trends 2020 crm autmation

Verkopen is moeilijk en het zal er voorlopig ook niet makkelijker op worden. Tegenwoordig is de markt steeds gunstiger aan het worden voor de koper. De consument heeft toegang tot enorme hoeveelheden informatie. Ga zelf maar na; je gebruikt vast wel eens de diverse online kanalen om een weloverwogen aankoopbeslissing te maken, zónder dat hier …

E-mail marketing automation specialist Spotler heeft een nieuwe oplossing aan het productportfolio toegevoegd: Spotler B2B. In dit product komen e-mail marketing automation en leadgeneratie software samen. Zo worden B2B-organisaties in staat gesteld om naast het versturen van nieuwsbrieven, het inzetten van event driven (nurturing) campagnes ook van anonieme bezoekers mooie leads te maken. Succesvolle e-mail …